Escada
今天終於放假......等了很久啦
因為上星期日要返工,要返足一星期先有假放~
今天無咩野做~一陣再出街
返多3天可以放大假啦~
又要想下要做d 咩~~~~煩爆
now 份工就快做左一年.....但我想轉工~
成日比人罵,唉,做對做錯都係,唔like 我未算囉
用不用呀~未查明就唔好話我錯啦~
我忍你好久啦,你唔好以為你自己係老屎惚就好勁~
死白痴~~~~~~~