今天返工la~
昨天放工後,去了我經理的家,之後坐下講下玩下就開始食野啦
好多野食呀,我又整了牛肚+鴨腎,好yummy呀!
其他人都整了野食,都好好味!!!
食完後,睇電視,因為有2套野做大結局~
睇完後,就坐車走人!
今天放左工,返家休息,明天去玩玩玩~yeah!!!
p.s 今天買ice cream的時候,我拾獲一張8達通,有8十幾元,可以補貼我的車費~
avril 出single~ 勁好聽~
4月中出大碟,期待中~...............
NDSL 買回來啦~
我可以得到啦∼愛死你啦
好玩到死呀~