每一個星期6,我都會睇呀so 的一粒鐘真人show (有線)
見到佢介紹的野食,好似好正~
我食過佢介紹的野,真係幾好食~
今次介紹半島hotel 的cake,好正哦~
我下次去尖咀一定要去食,呵呵
因為昨天講錯左野,so 今天被個客罵返我~
算!都過去左,下次我一定會記得,唔會再做錯~
多謝同事的幫忙~唔係我就會死!!!
今天做錯好多野,點解,好似黑色星期5,唉!
放左工,去了大埔中心找呀kit,之後去食飯
食日本餐,好yummy,都係每人75~唔算貴哦
食左飯,麵,壽司和芝士西蘭花~
食完行左一陣,食ice cream~
9點回家了!!!!開心地回家了!~
希望明天會更好!不要再發生不開心事件~
ps: monther day就快到哦
我買了禮物給肥媽媽~佢十分開心哦~
今天的夜晚去了running~now有點疲倦~
e 幾天好多野做,so 好少玩電腦~
星期日就係monther day 啦,約左呀婆和家人去飲早茶
又可以見到呀ting啦,好開心,又可以去行街啦~yeah!