今天係勞動日,放假一天~~~~~~
想休息一下,昨天做到死死下
真係...............做到就快死
-------------------------------------
昨天同呀kit 去左明星 "打邊爐"
8點打到10點幾~
食左好多野,飽到死ar
真係好久無try 過食到這麼飽
我今天一定唔可以再食這麼多
開始要keep fit~
目標係: 105-110磅
今天冇野做
只係出左一陣沙田
就返來啦~~~
明天返多一天,放假
找了呀怡係5月1日見~
好久冇見佢啦
未想到去邊???點算好!!!!!!!!!!!!!!
放假啦~~~等左好久啦!!!!
e 個星期做到想死!!!!
又多野煩哦!