明天哦~快d到啦
可以見到佩雯,好久冇見~
我地一起過明天~
Alfred Sung Jewel Parfum
勁香的香水,今天用了,好香呀!
我冇買錯~yeah!!!!
yeah~下星期可以換我部手提
我等了很久~
k800i,等我買返來~
今天一早起身,又放假,放假的原因是去睇牙醫~
10:45 去到油麻地睇牙醫,至到11點幾去尖咀行一行~
行下行下,去左Triple-O's 食lunch ,食
勁正呀~又大個,好yummy呀! 個餐都幾貴下,要$66呀!
下次有機會再去食先!!!
之後去左買d 護膚品,用左3百幾,行完再去沙田
買了一個牛奶布丁,好味!我買的時候,已經是最後一盒~
好啦~e 天暫時完畢!第日再周街食野先!!!!