今天的天氣十分反常,一時出太陽,一時下大雨
真係令人十分討厭!!!!因為這樣會好熱~
一放工,就返去大埔的美心食一個下午餐
有我最愛食的公司3文治,呵呵
之後返家,再出去大埔的宿舍swim
好久冇去~做下運動,個人都會醒d
到6點,回家了!~
明天又到星期日~唔知有咩野做
想休息下~~~~~~~~~
唉!
返工的日子真係令人有d 討厭
Star Wars 20th Year