又同大家見面啦~
好久冇電家中的電腦啦~
可能返工又對住部電腦
so 返到家唔想又對部電腦~
昨天開OT開到9點幾
之後返家~
今天我休息~夜晚出去食飯~
星期6可以去旅行,期待中.........
手挽袋
我要買~$850
下個月要買呀!!!
日記大變身~
好唔好睇先???