Mr Bean's holiday 2007年3月上映~
一定好好笑~hehe,我一定去睇
今天係星期6,今天返半天就放工~
今天冇咩野做~
明天應該去旺角行街和剪頭髮
mcfly 出左碟,一定buy ,應左d歌,好好聽哦!
同上碟的歌好唔同~
昨天返工啦~當然的事啦
之後7點幾放工,好快好快到尖咀的港晶neway,和會所同事會合~
唱呀唱,食呀食~哈哈~聽到林小姐唱日文歌,勁呀~
玩到十一點幾就走人啦~一點幾就sleep~