| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 同bb去左海洋公園` |
分類: 未分類 |
今日9點幾比bb嘈醒左-_-v
為左要同老公b去o.p.`早d起身都值拉`{我淨系訓左4粒中到-_-}
點知朝早落大雨囉咩事\3/`
m00d都冇埋囉.凸;
好彩o.p.果邊冇落*;]
甘我同老公b就去左搭960去金鍾拉.`
上到車;勁多人囉五該.由紅橋企到落車囉-_-
落左車之後;去左買飛`煲左飛煙;'
去到o.p.第一就玩左越礦飛車.;'
排隊果陣勁驚囉`.
但系玩完又覺得好正啵`xD
跟住去左玩海盜船.
離心力超大`有少少驚驚地.不過都好爽.
跟住本身陪老公去玩過山車既-_-`
不過排排下又驚驚地又嬲嬲地xD
甘咪拎埋個袋走左囉*
甘我五陪佢,佢又五玩咯`
就甘好似嬲左我T^T.
甘我咪同我個fd一齊行囉.
跟住見到沙樽果d野.{即系自己入沙甘}*
我個fd送左個樽比我整`
甘我咪整黎送比老公豬囉''
諗住氹返佢囉.[嘻`成功左]
跟住無拉拉勁大雨囉-,-
濕晒囉-_-隻鞋濕到乜甘.凸`
等纜車等左勁耐-,-
搭完就走左喇-_-`
落雨冇咩好玩.
跟住去左mk.食野.
搵左勁耐都五知去邊食好.3.`
跟住老公b去買左件臭豆腐返黎1齊食>v<`好味.
搵到好攰囉`.甘就求其搵間野黎食-_-v
跟住左去公園煲左陣煙.*v*`
跟住老公b就送左我搭車返屋企,
返到屋企-_-`
就同老公系勁舞結婚*3*`
跟住打左陣機就同老公傾電電.
就系甘-3-完.
|
| 發表時間:2008-06-29 02:02 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| 好辛苦. |
分類: 未分類 |
同您一齊好辛苦阿-_-v
點解每次我識到個我真系中意既男仔.
都要系甘;'`
難度尒真的太好.是我不配?;
是我教壞了您嗎`?
在別人的眼中我永遠都是不好的嗎?''
每次面對尒的家人.我已經改了很多.`
為什么還要這樣來說我尼`?;
真系好辛苦囉.
系您家人眼中得我系五好囉.
系我教壞您囉.
得我食煙囉.而您尼?
好想分開1下.'' |
| 發表時間:2008-06-24 06:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| 同bb的1天;' |
分類: 未分類 |
今日放左學之後;`
同阿蚊去左食m記`;
跟住返左屋企一陣`
換左3;*化左妝.之後就出左屯碼接柏柏豬;*
嘿嘿.;真可愛尼;)
今次又要佢等我也,; {內疚}*
跟住去左買煙.`{煲煙也}
跟住搭輕鐵去屯市-_-v
去左4樓平台煲.*`
卡卡;]好開心尼.
跟住佢就去左我屋企坐左陣-_-
跟住去左拎生日cake-3-`
點知我老豆又拎左-,-
甘我咪同阿柏去搵佢地食飯囉-3-`
有8個親戚系度-3-
客鬼死我喇.3.
跟住食完飯就去影左貼紙相喇`<3
比您地睇下拉xD
 
|
| 發表時間:2008-06-21 12:33 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 23 | »
|