#夠鐘死心了 當您沉默得高調.
愛您愛得心好累 您讓我疲倦;
為您我快要崩潰 您讓我傷悲.
(!)明明愛得很辛苦 為何要不斷吃苦.
cherryip520
暱稱: 娃`wAwA】
性別: 女
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-13
2010-08-11
2010-08-09
2010-07-27
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 353
今日人氣: 2
累積人氣: 7270
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 28 日  星期六   陰晴不定


同bb去左海洋公園` 分類: 未分類

 今日9點幾比bb嘈醒左-_-v

為左要同老公b去o.p.`早d起身都值拉`{我淨系訓左4粒中到-_-}

點知朝早落大雨囉咩事\3/`

m00d都冇埋囉.凸;

好彩o.p.果邊冇落*;]

甘我同老公b就去左搭960去金鍾拉.`

上到車;勁多人囉五該.由紅橋企到落車囉-_-

落左車之後;去左買飛`煲左飛煙;'

去到o.p.第一就玩左越礦飛車.;'

排隊果陣勁驚囉`.

但系玩完又覺得好正啵`xD

跟住去左玩海盜船.

離心力超大`有少少驚驚地.不過都好爽.

跟住本身陪老公去玩過山車既-_-`

不過排排下又驚驚地又嬲嬲地xD

甘咪拎埋個袋走左囉*

甘我五陪佢,佢又五玩咯`

就甘好似嬲左我T^T.

甘我咪同我個fd一齊行囉.

跟住見到沙樽果d野.{即系自己入沙甘}*

我個fd送左個樽比我整`

甘我咪整黎送比老公豬囉''

諗住氹返佢囉.[嘻`成功左]

跟住無拉拉勁大雨囉-,-

濕晒囉-_-隻鞋濕到乜甘.凸`

等纜車等左勁耐-,-

搭完就走左喇-_-`

落雨冇咩好玩.

跟住去左mk.食野.

搵左勁耐都五知去邊食好.3.`

跟住老公b去買左件臭豆腐返黎1齊食>v<`好味.

搵到好攰囉`.甘就求其搵間野黎食-_-v

跟住左去公園煲左陣煙.*v*`

跟住老公b就送左我搭車返屋企,

返到屋企-_-`

就同老公系勁舞結婚*3*`

跟住打左陣機就同老公傾電電.

就系甘-3-完.

發表時間:2008-06-29 02:02 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


好辛苦. 分類: 未分類

 同您一齊好辛苦阿-_-v

點解每次我識到個我真系中意既男仔.

都要系甘;'`

難度尒真的太好.是我不配?;

是我教壞了您嗎`?

在別人的眼中我永遠都是不好的嗎?''

每次面對尒的家人.我已經改了很多.`

為什么還要這樣來說我尼`?;

真系好辛苦囉.

系您家人眼中得我系五好囉.

系我教壞您囉.

得我食煙囉.而您尼?

好想分開1下.''

發表時間:2008-06-24 06:08 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


同bb的1天;' 分類: 未分類

 今日放左學之後;`

同阿蚊去左食m記`;

跟住返左屋企一陣`

換左3;*化左妝.之後就出左屯碼接柏柏豬;*

嘿嘿.;真可愛尼;)

今次又要佢等我也,; {內疚}*

跟住去左買煙.`{煲煙也}

跟住搭輕鐵去屯市-_-v

去左4樓平台煲.*`

卡卡;]好開心尼.

跟住佢就去左我屋企坐左陣-_-

跟住去左拎生日cake-3-`

點知我老豆又拎左-,-

甘我咪同阿柏去搵佢地食飯囉-3-`

有8個親戚系度-3-

客鬼死我喇.3.

跟住食完飯就去影左貼紙相喇`<3

比您地睇下拉xD

發表時間:2008-06-21 12:33 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]