| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| 2008-01-07 |
分類: 未分類 |
今日好早返到學校喇`有寶寶系到冇遲到._.呵呵...返到去學校..過左30mins到拉..
又要開始exam`嗚...好彩第一節孝中作姐`我都0k拉..吾系好差._.''休息15mins後..
又再上返課室孝地理 唉...地理我溫都冇溫過*真系慘..其實我溫左象限甬嫁`
佢又出得個一題..激死喇//我做左幾題就冇做喇..完全吾識既''好鬼難...
跟住11:15分就放左學luu`放左學之後同左牙waki姐食lunch同埋影貼紙相^3^
影左成2次-v-悶死人..之後同佢一齊去天水圍接佢阿妹放學..一見到佢阿妹..
同佢家姐一d都吾似啵..差好遠尼-v-之後諗住去打機..點知間野汁左..跟住佢地又話影相- -
唉..今日真系影左好多次相牙...悶屎我喇//返到屋企,,我叫我老豆..佢又吾彩我..
佢又因為果單野吾理我喇t^t嗚..
|
| 發表時間:2008-01-07 07:11 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
唉...聽日就孝試喇..  |
分類: 未分類 |
唉..聽日就要孝試..好慘牙..依家操行就得返7分._.點算牙?*''. 加上仲有件大事發生..
叫我點溫書丫..我估我實有五科吾合格`實要留班拉..嗚...吾想離開我親愛既同學仔`
下星期五就系我既xx大日子'' 我諗聰明既人先知道xx點解..嘿^v^好吾想果日既黎臨=v=
好鬼驚唷*v*都吾知打d咩好..打住甘多先拉 |
| 發表時間:2008-01-06 02:34 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
|