| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 4 日 星期三  |
| 戇鳩咖-_____-? |
分類: 未分類 |
凸-_-v今朝同胡jj一齊煲煙v__v!
好撚想索k也{醉衰應成左b0wie同老公五索得拉} -,-+
煲到10點幾到拉我諗`;
甘我就返左學喇-];'`
返到學校又要罰企囉乜事-______-v
戇鳩咖咩-3-`成撚日都要罰企囉-_-
差五多遲左30次喇0v0`!!!
日日都要走留堂t_______t!!!!
煩都煩死-v-吾撚想留..
上堂又我個寶貝[杰b]傾電話{爽}*
佢真系好鬼搞笑咖姐;'
跟住放學又要中文小測囉無聊.`
第二頁都未做得晒就話夠鐘-_-v 凸.
激撚死囉,,\3/
放左學上到車先知個銀包漏撚左系課室囉-_-s0忽.
所以上車冇比到錢t3333t`
落車撞到菜糕`*
佢幫我再搵多次個銀包囉/____\勁灰`
點知都系冇-___-凸.
返到去仲要比我老母老豆鬧囉戇撚鳩`
得閒得濟黎鬧鳩我囉咩事-___-v
好彩同阿杰b傾左陣電話開心返姐^__^!!!
{吾該晒尒唷,,杰b}
|
| 發表時間:2008-06-04 06:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
| 忽-_____-v |
分類: 未分類 |
今日阿bowie吾見左錢拉(100蚊}`
跟住叫左訓導拉-___-v
無拉拉守書包也{客死}`v___v
因為我書包入面又有套又有煙又有火機v3333333v`
跟住我將佢地放晒入條底度囉-,-!
超吾豬服囉-_____-!!!
好彩醉尾冇事姐^_______^!
跟住放學又要小測{數學囉}`;
小完之後咪走囉-_-`
點知甘吾好彩見到黃晉軒囉- -|||`
佢一見到我就走過黎搭晒博囉0^0
叫佢放手佢又吾嘟放喎..`
影衰晒我囉乜事-______-v
跟住我同左waki換泳衣-,-
點知走果時甘嘟大雨囉-3-
濕嘟晒-3-火都扯埋囉我頂.
返到屋企仲要比阿媽抄到我個c0nd0m=3=`{好似串錯左}*
唉.好彩我話幫人keep姐.-3-`
系囉.今日系甘多喇-_____________________-`!!! |
| 發表時間:2008-06-03 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
| 漂流記 |
分類: 未分類 |
漂流記 裕美
你與她傳聞現在未決裂
你這一吻誰都會怯
你突然這麼體貼 好比戀愛已終結
誰叫我鍾意你 居然捨不得推開你
多仁慈 幫她抱著你
然而若見我抱我 只想惹她生氣
都想跟你入戲 無人能比
*難得你失戀 這邊有救生圈
淪為第三者充當她佈景都自願
人人亦渴望愛戀 沒愛戀
至少有空給你暫時取暖
如果覺得暖 可否再假扮相戀
不要被拆穿 期待你會與我越漂流越遠
奇怪我不客氣 居然喜歡跟她手尾
多頑皮 只想搭住你
仍然願騙我哄我 幾辛苦亦不放棄
深海中你掉下我 寧願尋死
Repeat*
情海裡失戀 總需要救生圈
誰人遇風浪始終都總有點混亂
人人亦怕沒愛戀 但愛戀
似水般終於會被人一手刺穿
寧願你讓我 都不要各自心酸
所以別拆穿 其實我試過與你漂流就算
|
| 發表時間:2008-05-11 11:54 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 23 | »
|