| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
| .`生日*`" |
分類: 未分類 |
生日了`今年的生日我伓想過-,-
`?!________也沒興趣去慶祝;P
`sms我0r msn我0r親口講生日快樂既系頭3位系;
______1)老公`{h0ney}{親口同sms都有}
_________________2)肥昇`{老公fd子}{msn講}
__________________________3)丫芝{babiii}{sms我`}
『多謝您地果句生日快樂`,=]
thz!.-__-"
{老公;我愛尒}`
{芝芝`我地永遠都系fd}`
{t0`all.fd;4-ever-fd}`
fr0m;娃儿
|
| 發表時間:2008-04-23 12:24 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 20 日 星期日  |
| 2008-04-20 |
分類: 未分類 |
今次的考試;我比上次進步了`
上次冇1科合格;但今次我有2科合格了=]
我也覺得自己變乖了`=]
連bowie請我唱k我都吾唱了"
我寧願去買書睇-3-
今次既test各位姊妹都考得不錯;]
蚊;
我知道今次既test您覺得好對吾住lmy`
但系您喊d分數會變嗎?!
比心機溫書吧`相信成績會更好的,,
老公;
好多謝您1直都support我`
為左您我會去學煮野`
為左您我會去戒煙;
為左您我吾會去做d我吾應該做既野;
希望老公您可以1直系我身邊支持我`
寶寶;
您的成績系全班醉好的`
我很羡慕您讀書可以甘好;
中2肯定同吾到您1班了`
但我們仍是好姊妹`1起加油1起努力=}
蔡妙;
您的說話經常令人覺得您在睇吾起人`
我覺得阿蔚佢根本冇做錯野;
您都吾洗成日甘講佢丫`
您都試過比人甘樣對待`
也明白那種痛苦;
希望您能改1下您的言行`
阿蔚;
我知您1直都好吾開心;
可以話班上冇咩人系當您朋友`
雖然佢地吾中意您`
但我1直也會把您當作我我好朋友`
開心點吧;/\/\*
{希望好姊妹們不要再為些臭男人哭了}
{他們不值得您們為他哭`}
|
| 發表時間:2008-04-20 01:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
| 老公b-3- |
分類: 未分類 |
卡卡`;] 好令尼`;;依張野系我同老公鬧左交影咖;]`
果時好吾開惢x[`記得好似佢講左1句是但拉`x]我就同佢嘈左-,-
我醉憎人講是但/3\嘻;]不過嘈左1陣就冇事luuu`=]
老公`我永遠都甘爰尒x]呵呵,,
======================================================================
送多張我同d fd子既相相先`!!
|
| 發表時間:2008-04-17 11:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|