返學返得果一粒幾中=v=返黎都晒氣``
悶到死喎*v*真系吾想返唷-3-
我明白了阿媽十月懷胎生我出黎好辛苦唷`
但我竟然甘樣黎對待佢`=(
我不會再做錯了*3*
閉`*.
{老豆}
''对不起`
原諒我吧''不想見到您傷心的樣子`