今日晨咁早起身去跑步, 真係好後悔去左, 因為今日勁曬, 而且我多數都係行, 就唔會跑, 所以今日咁早起身係無意義的! 之後同細mo&Maye去左何里活食野, 之後就同我grandma去買野, 之後返到屋企坐左陣就返學, 真係好慘囉! 3:45返學,返到5:15, 好無聊,但係都要返! 之後就返完就go home啦!