今日返學又派卷,派左Maths、Phys、Bio!
Maths都預左唔合格啦!所以無咩野!
Bio都預左唔高分,所以都無咩事!
但係Phys就真係......
我都唔知點解會咁ga!
明明有聽書有溫書,考之前係識,
唔知點解考果陣個腦一片空白,
我唔知點解會考成咁!
我考果陣係有前所未有ge壓力,
因為我覺得我上堂有留心聽書,
我有溫書所以識,所以我比好大壓力自己!
但係都無理由會考成咁ga~
我知有人話我扮野串咀,
咁我拎到呢個分,我自己唔開心,
反省緊自己點解會咁ge時侯,
關你咩事呀?我拎到幾多分,咁又點呀?
我唔覺得拎到呢個分係OK wo~
咁我自己對我要求高,
我唔滿意又要比你鬧ge~
果次BBQ4個人一齊行先你唔鬧,
淨係鬧我一個,
小息訂野食果陣無叫你,咁你唔在度,
我洗唔洗行哂成間培敦搵你,問你食咩呀?
你唔在班房咪無搵你囉!
咁多個一齊有份訂,又係得我一個錯囉!
佢地咁多個無搵你就無錯,
得我一個錯哂!咁得未呀?你滿意未呀?
你話都我係咁ga啦!
咁既然你都話我係咁,
咁你當就下我又好,點都好,
都唔好淨係鬧我一個!
你搞到好似我錯哂咁!
個個都無錯,係得我錯囉!
咁你要咁睇我,我都無野講!
重有,我知你d成績考得唔好,
比人鬧,係你自己話要比心機上堂,
要溫書ga!咁你上堂又咪係在度玩,
呀sir講咁多次你都唔明,我唔信囉!
你又唔係IQ低,睇下份Note,
尊心d聽呀sir講一次,我唔信你唔識囉!
分類: 未分類 |