今日照常咁返學,之後唔知點解今日無入hall!
之後梁昶禮在度拖時間,
因為堅叔在度,
堅叔走左佢就回復原來的本性!
之後又教英文,
之後上History堂好想打個Miss囉!
都小息啦!又唔放人!
佢自己講書又無point,又懶係野咁!
又成日鬧人!
明知小息就無人聽佢講野就放人啦!
之後R.E堂睇碟,Chin堂無聊都死,
之後Eng堂有個笑話好好笑,
咁呀sir就叫人答問題啦!
咁佢叫呀彤做 "tung Fung "咁姐係通風啦!
成班人笑都死死下!
巫瑞婷重倒轉讀,
變左Fung tung"風筒"!笑死左!
之後lunch比焦糖玩死,
Ken sir入黎話要錄咩當選ge模範生!
好彩無叫我錄姐!
之後Chem堂悶死左我!
之後就go home啦!
分類: 未分類 |