今朝起身feel到隻手勁痛, 之後點幾鐘就with黎May去睇戲, 咁買完飛就行下啦! 點知我比3條PK玩wo~ 之後去睇戲,極地雪犬, d狗好可憐呀!但係好叻! 我同黎May喊左一次, 我feel到如果大Mo去就會由中間開始喊到完場囉! 睇完之後我地就各自go home啦!