今日因為下畫係三五知己,所以半個鐘一堂,時間過得好快,
在sosc堂果陣我地前所未有咁乖,
因為我地知道周sir係singing contect個評判,
之後我地英文堂去左711錄音,
我地果組搞左勁耐,但係都係未錄好,
之後我地就同呀sir講數,
話我地最多陪佢唔食飯錄音,
但係其實係佢唔食飯陪我地錄音,
之後Miss Leung話開711比我地錄,
之後我地錄左差唔多10分鐘,
之後lunch我地比人霸左個課室,
搞到要去Art room,
之後我地在小花園食完野就上去!
上到去我放低d野就叫May陪我去圖書館行下!
出去果陣有條友好大聲咁叫我關門,
之後我就同佢講:關門咪關門囉,洗唔洗咁大聲呀?
之後我就呯門!之後返到去,
見到有條粉皮叫花姐佢地唔好在Art room食野,
之後呀sir又咁橋過左黎,
咁條粉皮就同呀sir講:Art room唔可以食野ga!
之後呀sir就同佢講:咁佢地都唔想ga,
佢地都係因為個課室比人霸左先上黎姐!
之後我、花姐、朱朱、呀彤、思美..........就拍手大叫:呀sir好野!
之後呀sir又唔知點解同其中一條粉皮講道理,
呀sir叫花姐同條粉皮道歉,花姐唔制,
之後呀sir叫花姐同佢道歉,花姐就講:呀sir,對唔住!
之後呀sir又叫花姐同條粉皮道歉,之後花姐唔理佢行左去!
之後singing contect我地發現有d F.1都幾高水準,
但係有2班就真係Oh My God!
之後唔知點解話要玩遊戲,
又唔知點解抽中我,真係O到咩咁囉!
之後好辛苦先返到個位度,
之後又到我地班出去準備,
咁我咁辛苦返個位度做咩?
之後我地班唱得唔錯,
不過Freedom同黎Sam唔知做咩改左動作,
我地係唔知ga囉!我地差d笑左出黎!
之後C、E班唔洗講都知佢地d水準係點!
到D班果陣呀sir出去幫佢地,
之後D班唱完呀sir返過黎坐果陣,
我地近呀sir果d全部都鬧佢二五仔!好好笑!
不過呀sirO哂囉!
之後A班唱,我覺得唔係咁好囉!
不過唔知點解佢地拎到第二囉!
But Anyway我地班都係拎第一!
3B is the best!
之後Miss Leung叫我地拍手比幫我地練歌果d老師,
之後我地成班"另"轉身拍手比呀sir!
之後呀sir淨係笑無反應,之後我地就話佢啦!
呀sir就話:咁你地想我點呀?
之後我同陳+敏就話:呀sir,你喊啦!
之後出左hall發生左少少野!
不過而家都無事啦!
之後陪ling ling去完何里活之後就go home啦!
P.S.細mo、排骨,你地唔好咁啦!開心d啦!
同埋我發現我地班d人鐘意呀梁昶禮多左!
同埋鐘意梁昶禮多過Miss Mok!
分類: 未分類 |