今朝返學果陣,細mo突然好興奮咁同我講:我表姐生左隻狗呀?
我話:下?你講多次?
細mo:我表姐生左隻"賓"點狗呀!
我話:你表姐生左隻狗?
之後細mo先發現佢表姐原來係隻狗!
之後佢話:唔係呀!係我表姐隻"賓"點狗生左d"賓"點狗仔呀!
我同大Mo話:咩叫做"賓"點狗呀?
細mo:唔係呀!係101果d"賓"......哎呀唔係......係斑點狗呀?
大Mo話:原來你表姐生左101隻斑點狗呀?
細mo:唔係呀!係我表姐隻斑點狗生左101斑點狗果d斑點狗呀!
之後我同大mo+陳媽差d笑死左!
之後返到去都無咩野!
P.E堂班喊驚友出左去喊驚,我地就玩羽毛球,
lunch去對面買飯食,之後Eng堂睇戲!
之後就wsith 大mo+Maye go home啦~~~
分類: 未分類 |