今日又要返Miss Carey,好悶呀! 不過有少少特別! 因為平時好開心ge蚊蚊, 今日返學又遲到又喊! 放左學之後佢都無咩野啦! 之後我地去食野, 本來在仙跡岩, 之後蚊蚊話想食Pizza, 之後我同ling ling同蚊蚊就去左Pizza Hut我地叫左2個餐, 重有1個Pizza, 之後我地3個都食到好飽, 之後我地去左睇戲,睇天生一對! 好過春田花花咁啦! 之後我地去左冒險樂園, 玩得好開心, But very tried, 之後就返屋企啦!