今朝神咁早就去左補習! 之後我比我呀媽玩死左! 又叫我行去黃大仙中心等佢地! 之後佢又話叫我上竹園! 好無奈........ 之後搭的士去到拜上果度, 車要排勁長龍!人都係! 之後我地行上去,死左! 之後就去左呀公度, 之後又要左呀婆度, 之後就到左我一日之中最鐘意ge環節, 就係我地分乳豬啦! d乳豬咁辛苦拎上去, 終於都有回報啦!好好味呀! 之後就落左鋰魚門, 再搭車返黃大仙, 之後食完飯就go home啦!