Today晨早去左補習,勁眼訓呀! 補9:00am,殺左我好過啦! 補完之後返左屋企,無所事事, 都唔知做咩! 死啦!重未'的'起心肝溫書呀! 今次測驗...... 死梗........ 但係點都好, 驗就係一定要測ga啦! 面對現實啦!