今日都無做過d咩嘢,只係Assm果陣好眼訓, 之後Eng堂果陣聽果d英文聽到耳都側埋! 都唔知果度講咩,就連Miss解果陣都唔知佢講咩! 可能係我無心機聽啦!之後lunch就好特別, 簡直係F.3中最特別ge lunch! 因為聽先在食飯果度見到Miss 司徒, 之後同佢一齊食飯,搞到好怪咁! 我就寧願同連連一齊食啦! 起碼可以講笑吖嗎!真係好想同連連一齊食飯! 之後放學果陣諗住同大Mo一齊返屋企啦! 點知佢叫我同佢一齊打羽毛球!搞到我成身汗咁返屋企! 無奈囉!