打番9月30日
今日係我生日啊!!我開頭約咗啊kit!佢地..
但佢地個個都唔得閒喎!!咁我味約咗簡晶,佢啊妹,
老鼠,啊伯,林定,啊ming同何奶啦!!
我地係學校門口到等齊人之後就去green box到唱k啦!!
我地去到個到之後!!入咗去...哇...間room鬼死咁細!!
唉...我地有8個人都得間咁細既room...算...我地
就開始唱k^係到玩^啊ming佢唱歌把聲鬼死咁
似女人!!好白痴但又好好玩喎!!佢一邊唱簡晶就一邊笑!!
唱到3點幾4點!!林定話要走先喎!!跟住我地都係到唱!!
一陣佢又番番尼!!佢話出面落好大雨喎!so番番尼!!
簡晶話係咪我地d歌太好聽so番尼啊!!咁講喎!!哈哈^^
跟住佢又走咗!!我地又唱啦~~玩下玩下!!好快就
到5點...有人入尼!!叫我地比錢!!我地一睇><下...
701蚊...唔係啊!!d花生成200蚊...唉...都唔知係咪有問
題嫁!!跟住我去咗千色店到買野比簡晶啦!!之後我家
姐叫我去現代到...行行下簡晶同佢啊妹去答MTR
去m.k之1我同佢地就一路行一路玩!!
囉定野我地就走啦!!thx你地同我去答車!!有睇我日記嫁話
我就同你地講聲..[thx]^^
10月2日
今日我1點起咗身!!唉...好唔舒服啊!!好似比之前個
幾日唔舒服tim!><
2點幾鍾我就開始做功課!!等我家妝1出咗去之後
我就開咗個一電腦尼玩啦!!跟住都冇物野啦!!
記住留言啦!!bye bye |