[*當你孤單你會想起誰_]

  我的孤單是我一人的孤單嗎

可時不是自己一人孤單的時候??

,傷心,煩惱可否有你和我在一起??...●~

                

       
    
    
    
        
    

       
    
                  
     
    
  
     
 



 

chichi199293
暱稱: 彭美
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好好玩啊!
好累啊
死粟米
...
好攰啊...-.-
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 140
今日人氣: 0
累積人氣: 2845
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

今日上週會個陣...我係到訓下訓下咁!!左邊瑤一瑤右邊瑤一瑤

唉...咁就醒咗啦!!但係都就完啦!!醒得岩岩好!!^^

上到課室上下堂咁...都冇物野好做!!

放咗學...我同啊丘恩一齊番屋企!!跟住就開咗個

msn玩啦!!so..今日都冇物特別事啦^^

2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


打番9月30日 愉快 分類: 未分類

打番9月30日

今日係我生日啊!!我開頭約咗啊kit!佢地..

但佢地個個都唔得閒喎!!咁我味約咗簡晶,佢啊妹,

老鼠,啊伯,林定,啊ming同何奶啦!!

我地係學校門口到等齊人之後就去green box到唱k啦!!

我地去到個到之後!!入咗去...哇...間room鬼死咁細!!

唉...我地有8個人都得間咁細既room...算...我地

就開始唱k^係到玩^啊ming佢唱歌把聲鬼死咁

似女人!!好白痴但又好好玩喎!!佢一邊唱簡晶就一邊笑!!

唱到3點幾4點!!林定話要走先喎!!跟住我地都係到唱!!

一陣佢又番番尼!!佢話出面落好大雨喎!so番番尼!!

簡晶話係咪我地d歌太好聽so番尼啊!!咁講喎!!哈哈^^

跟住佢又走咗!!我地又唱啦~~玩下玩下!!好快就

到5點...有人入尼!!叫我地比錢!!我地一睇><下...

701蚊...唔係啊!!d花生成200蚊...唉...都唔知係咪有問

題嫁!!跟住我去咗千色店到買野比簡晶啦!!之後我家

姐叫我去現代到...行行下簡晶同佢啊妹去答MTR

去m.k之1我同佢地就一路行一路玩!!

囉定野我地就走啦!!thx你地同我去答車!!有睇我日記嫁話

我就同你地講聲..[thx]^^

10月2日

今日我1點起咗身!!唉...好唔舒服啊!!好似比之前個

幾日唔舒服tim!><

2點幾鍾我就開始做功課!!等我家妝1出咗去之後

我就開咗個一電腦尼玩啦!!跟住都冇物野啦!!

記住留言啦!!bye bye

2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


好好笑~~ 愉快 分類: 未分類

今日我番到學校上下堂落下堂咁!!

到咗小息!!我地又係到玩啦!!

家政堂個時我地正咗d好好食既野啊!!一邊正...一邊食...^^

真係好good啊!!!但係今日簡晶個份都唔知比邊條油

拿咗!!~~><

放咗學之後...我地就去咗拿野食啦~~^.^

老鼠佢出到bus站到做咗d好令到佢好q  happy既事^^

啊啊!!^^~係咩事就唔講啦!!重知係令到佢好開心嫁啦!!

2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天


打番琴日!! 愉快 分類: 未分類

打番琴日:9月22日!!

今日我番咗學之後都冇物特別~~

放咗學之後我同丘恩啊千一齊落咗荃灣到!!行街!!到咗

5點幾我地又要番番學校到!!because我地要番個

個家長教師會!!

番到學校我就去咗音樂室到!!之後我就去咗丘恩到!!

6點幾7點到我地就開始練band練就陣...

我地就休息!!冇幾內!!!7點幾到!!d師姐講話點解我地重未有得食飯嫁><

跟住我地就去睇下啦!!時間岩岩好!!食得啦!!

食完之後我地好快就要表演啦!!但係我覺得...唔知係咪岩岩

食完飯就表演!!好似唔係咁好囉!!但都ok既!!^^

睇完d表演之後!!我就同啊粟米一齊番屋企啦!!丘恩就同啊千

去買野!!我同粟米上咗47x之後!!丘恩同啊千同我地一齊上

咗尼!!但係我都唔知到喎!!><到咗下一個站!!佢到先知上

尼坐!!跟住就係到玩!!到咗葵芳丘恩就同啊千一齊

落咗車啦!!我就同啊粟米一齊番屋企啦!!到咗10點幾我先

番到!!好累啊!!==

2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


^^... 愉快 分類: 未分類

今日我番到學校都冇咩特別野!!

但係個個死人中文miss成日都唔知點教書既!!

教尼科去都係個課!!唉...好多班都教完啦!!唉...

lunch之後又有d唔知物要去聽!!好白癡啊!!又熱><又悶*~

                          唉...

放咗學之後我同丘恩一齊去咗荃灣到買書...

because我重有一本英文未買囉^^

跟住都冇點樣行就番咗屋企啦!!唉...今日都幾悶嫁!!==