[*當你孤單你會想起誰_]

  我的孤單是我一人的孤單嗎

可時不是自己一人孤單的時候??

,傷心,煩惱可否有你和我在一起??...●~

                

       
    
    
    
        
    

       
    
                  
     
    
  
     
 



 

chichi199293
暱稱: 彭美
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好好玩啊!
好累啊
死粟米
...
好攰啊...-.-
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 140
今日人氣: 1
累積人氣: 2848
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


悶!! 滿足 分類: 未分類

今日我11點幾就起咗身!!1點幾先落床!!!

跟住我家姐開DVD尼睇!~~睇到3點幾...我就去

練咗陣琴^^又睇下電視...食下野...玩下咁....又去過

練琴!!!今日我成日都好似係到彈琴!!!

唉...好悶啊!!到咗7點幾8點到我先開始玩電視!!開咗個

msn都好似冇物人on咁><又冇物人add我!!唉...

好悶啊!!好想出街啊!!!但係出街又冇物地方好行...=="

2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


好眼訓啊 愉快 分類: 未分類

今日番咗學之後...................

上下堂落下堂咁都冇物野好做><lunch之後個堂好悶啊!!

又眼訓喎>< ==ZZzz

好yeah!!放學啦!!^^但係我要留堂啊!!真慘><

只係暑期作業冇寫name姐~~就要比miss留堂喎!!但又好快咁放咗啦

放學個陣落好大雨啊!!唉...又要淋雨啦!!我同丘恩上咗車之後

講下野咁!!跟住就好快又要落車啦!!!

2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


好大雨啊!! 不安 分類: 未分類

今日好大雨啊!!唉...上上下堂...

有fd話比我聽岩岩出咗紅色暴雨...好yeah..!!

lunch後d堂唔洗上啦!!

放咗啦!!出咗學校門口...丘恩同啊千,我一齊去咗荃灣

到食野^o^我地又去咗上次去個到食...我都唔記得咗叫咩tim...

食完之後又睇咗齊電視^^到咗3點就走老啦!!

跟住又行下咁...到咗4點幾5點到我叫

佢地好快d番屋企啦!!之後我同丘恩一齊答車...

啊千自己一個[答]#.#

我落車個陣鬼咁大雨tim唉...真係sin啦!!><

2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


今日過得好快啊!!! 愉快 分類: 未分類

今日我地要番全日啦!!但係唔知點解...

d時間好似過得比上個星期番學到重快過...time...

今日丘恩佢一番到尼^^佢比佢對手我睇><哇...唔係啊

佢對手瘀曬...hehe^^佢對手咁...都係因為我正成佢咁既^^

哈哈!!啊千佢都有d瘀瘀地咁...唉!!我都比佢地正到都有d瘀tim

但係都幾好玩啊!!!

放lunch個陣..我,晶,啊千同丘恩一齊去咗大家樂到食~

之後我地番番學校到個時#.#啊千同丘恩佢地係咁玩我

點玩就唔打啦!!但係我就唔見咗兩[知]pen啊><

真係啊!!佢地兩個正到我唔見咗啊!!我得兩[知]pen

係用得嫁炸馬!!唉...算啦算啦!!><

 

2006 年 9 月 8 日  星期五   陰天


哈哈!!! 愉快 分類: 未分類

今日我番學個陣我約咗粟米一齊番學

點知佢手提又打唔通...我又唔知佢係咪番咗學先喎

好yeah!!佢打電話尼啦!!唉...跟住我地就一齊番學

係學校到都冇物野

放咗學之後...我,丘恩同啊千一齊去咗荃灣到食野...

跟住...我地去咗睇D BB野..哇..^^好得意啊!!我地好似

傻傻地咁!!唉...行下行下...我地睇到啊kit佢地喎...唉...

唉....如果你有睇到我既日記...唉...我同你講句sorry啊!!哈哈^^

我同啊kit佢地分手之後我就同啊千,丘恩一齊行...

我地一邊行一邊玩...好似傻傻地咁!!!到咗5點到我就

走老啦!!!佢地就又去買野啦!!!...好好玩啊!!^^^^