[*當你孤單你會想起誰_]

  我的孤單是我一人的孤單嗎

可時不是自己一人孤單的時候??

,傷心,煩惱可否有你和我在一起??...●~

                

       
    
    
    
        
    

       
    
                  
     
    
  
     
 



 

chichi199293
暱稱: 彭美
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好好玩啊!
好累啊
死粟米
...
好攰啊...-.-
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 140
今日人氣: 2
累積人氣: 2849
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


唉...好曬啊!!! 愉快 分類: 未分類

今日我番到學校都係7點9/10到...見到臭臭...pool

and 老鼠啦!!!!!!!!!!!@@我地一集隊...個太陽鬼死咁熱又曬喎

唉....好熱...好熱啊!!!

上堂個陣...我地都ok既...中文堂miss好好笑啊!!!又好玩喎^^

個個miss 啊sir都ok...今日又識咗幾個miss都幾好笑啊!!!!!!!!!!!!!!

今年d miss啊sin都幾好人~~唔錯啊!!!

但都有幾個上堂都幾悶嫁==唉..好在得1兩個姐!哈哈^^

睇完記住啦....55...留言啊....

2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


55... 愉快 分類: 未分類

今日我起咗身之後番到學校...

d老師都唔錯啊!!都幾好笑喎!!^^

我地個英文啊sir好好人啊!!個math啊sir都好好笑

唉...d  miss啊sir都好好啊!!d同學好似

好玩咗好多tim啊!!^o^

好想快d再番啊!!但係我唔想日日都咁早起身啊!!我想快d番全日

多d!!~~好玩d啊馬...嘻嘻~~唔打啦!!!

記住留言喎!!^^

2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


^^嘻嘻!! 愉快 分類: 未分類

今日我成兩點幾先起身啊!!唉...

琴日要番學6點30就起咗身..夜晚又1點幾先訓

唉...今日都無無聊聊又一日啦!!哈哈^^

我今晚同我d屋企人一齊出去食韓燒啊!!好yeah!!一定好好食

嫁啦!!好想快d到今晚啊!!>u<

唉...都好似冇物野好打tim^^日日做既野都一樣...

都冇物突別...

2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


開學啦!! 愉快 分類: 未分類

開學啦!!開學啦!!!

今日我就好似平時咁...番學放學!!!好開心啊!!!

兩個月之後既今日見番d同學仔...一齊上堂好開心啊!!

我地番咗去課室之後就比miss叫我地坐低...

唉...我個到坐得好似唔知點咁...個窗口好熱啊!!唔想坐個到啦><

11點幾到我地就放學啦!!唉..下星期一先有得再見

好想快d到星期一啊!!^^

 

2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


5.......... 愉快 分類: 未分類

今日都冇物野好做喎...

一起身就彈下琴禁...但係...但係..,我鋼琴又升級咗啦...

我而家係4級嫁啦^^好happy啊^^最開心既就係唔洗考試

我今次既係直升嫁..!!唔係好似上次禁..唉...好yeah!!

彈完琴之後我睇番我以前係小學到跳個d舞...好唔錯嫁...之後我

就去跟住跳.!^^跳下跳下*.*d時間都過得幾快喎!!

唉...我好想番番小學到跳舞啊!!><但係都冇物可能嫁啦><

就番學啦!!!都唔知點解係9月4先番...9月1先番得一日...唉....