我的孤單是我一人的孤單嗎
可時不是自己一人孤單的時候??
哭,傷心,煩惱可否有你和我在一起??...●~
今日我番到學校都係7點9/10到...見到臭臭...pool
and 老鼠啦!!!!!!!!!!!@@我地一集隊...個太陽鬼死咁熱又曬喎
唉....好熱...好熱啊!!!
上堂個陣...我地都ok既...中文堂miss好好笑啊!!!又好玩喎^^
個個miss 啊sir都ok...今日又識咗幾個miss都幾好笑啊!!!!!!!!!!!!!!
今年d miss啊sin都幾好人~~唔錯啊!!!
但都有幾個上堂都幾悶嫁==唉..好在得1兩個姐!哈哈^^
睇完記住啦....55...留言啊....
今日我起咗身之後番到學校...
d老師都唔錯啊!!都幾好笑喎!!^^
我地個英文啊sir好好人啊!!個math啊sir都好好笑
唉...d miss啊sir都好好啊!!d同學好似
好玩咗好多tim啊!!^o^
好想快d再番啊!!但係我唔想日日都咁早起身啊!!我想快d番全日
多d!!~~好玩d啊馬...嘻嘻~~唔打啦!!!
記住留言喎!!^^
今日我成兩點幾先起身啊!!唉...
琴日要番學6點30就起咗身..夜晚又1點幾先訓
唉...今日都無無聊聊又一日啦!!哈哈^^
我今晚同我d屋企人一齊出去食韓燒啊!!好yeah!!一定好好食
嫁啦!!好想快d到今晚啊!!>u<
唉...都好似冇物野好打tim^^日日做既野都一樣...
都冇物突別...
開學啦!!開學啦!!!
今日我就好似平時咁...番學放學!!!好開心啊!!!
兩個月之後既今日見番d同學仔...一齊上堂好開心啊!!
我地番咗去課室之後就比miss叫我地坐低...
唉...我個到坐得好似唔知點咁...個窗口好熱啊!!唔想坐個到啦><
11點幾到我地就放學啦!!唉..下星期一先有得再見
好想快d到星期一啊!!^^
今日都冇物野好做喎...
一起身就彈下琴禁...但係...但係..,我鋼琴又升級咗啦...
我而家係4級嫁啦^^好happy啊^^最開心既就係唔洗考試
我今次既係直升嫁..!!唔係好似上次禁..唉...好yeah!!
彈完琴之後我睇番我以前係小學到跳個d舞...好唔錯嫁...之後我
就去跟住跳.!^^跳下跳下*.*d時間都過得幾快喎!!
唉...我好想番番小學到跳舞啊!!><但係都冇物可能嫁啦><
就番學啦!!!都唔知點解係9月4先番...9月1先番得一日...唉....