今朝8點幾就起左身喇..好慘丫..我細佬d打機聲同埋我老豆d整野聲嘈醒左我丫..諗住放假可以訓耐d..之後寶怡佢地1點放學左之後..我地去左大囉油黃淑芳落下打波..我地陪左佢番屋企拿波..我第一次去佢屋企架..佢屋企好大丫..之後打打下波..郭妍5小心打左個波落去下面..我要行落去汁..搞到我比蚊針左1下丫..嗚嗚..好慘丫..我地打完之後..黃淑芳就番屋企..寶怡就番屋企沖涼..跟住我同郭妍就去左大快活食野..一路食一路等寶怡黎..佢黎左之後..我地就番左郭妍屋企喇..我地今日又去左郭妍屋企煮飯食喇..煮煮下..寶怡5小心整到我隻手丫..嗚嗚..痛痛也..2+仲起埋(波)丫..今日真係慘丫..but又玩得開心啵..所以我覺得係吾緊要架..卡2>v<
|