今日番到學校之後..聽d人講話禾地今日吾洗打籃球..跟住禾o左個咀囉..因為禾琴日帶左衫冇得打..今日帶左衫又冇得打..好彩係今日打..d人係到亂講..禾未屌九..放學之後禾地對1B..佢地係吾識打架..禾地係到玩..冇乜點走..禾就企係到汁死雞..ha2..禾見到d球證好吾耜..係到啤住晒..因為禾地係玩玩下..吾係識真..禾心諗關你乜撚野事丫..今日禾地嬴左1B 10比0..仲有丫禾地係第一班出線ga班黎架..都吾知仲要打幾多埸丫..