今日一起身就覺得好肚餓..跟住就叫禾細佬幫禾買飯食..食完之後就係到睇電視..跟住睇睇下..‘啤文打黎..佢叫禾去打籃球..跟住禾吾想去打..禾就叫佢陪禾去葵芳買彭棍..買完之後禾地就搭車走..佢就去西村..禾就去左黑雞屋企拿彭棍比佢..禾今日第一次去啤文屋企..佢屋企都幾靚架..不過佢間房就亂左小小..佢細佬都幾靚仔架.同佢一樣都係咁白..今日都幾開心..因為可以見到我想見到ga人..ha2>3<