今日放學之後..去左籃球埸到同d f2 d人打波..我地可以話係冇走過架..ha2.因為我地都吾想打ga係miss張要我地同d f2 d 人打ga..又吾係比賽喎..洗鬼咁識真咩..d f2鬼死咁識真喎..都kind架..我地打到又熱又累又曬喎..仲要今日難得係早放..仲要人地打得咁辛苦喎..