今日好撚累丫..因為我地lunch之後去左城門水塘..行到好累丫..累到想死丫..跟住5點先番到黎學校先走得..跟住覺得好肚餓就同蘭茜,李美美,王清云去商場買野食..買完野食就番屋企喇..番到屋企覺得好累丫..就去左訓教..