今日放左學之後..同我個之前個小學fd ling ling去左葵芳行街,食野,影貼紙相..影完貼紙相之後..要出去畫d相..跟住我吾小心(按)錯野..跟住就係咁..我地就冇得畫喇..我覺得好搞笑丫..跟住好彩都吾會好樣衰姐..吾係我一定死比你睇丫..ha2..吾知點解今日覺得好累丫..