今日一起身..覺得好肚餓..就叫我細佬幫我落去買飯盒食..食完之後..就開左部腦黎玩..玩左一陣覺得好悶..就出左廳睇電視..睇睇下..我細佬d fd就黎左..我覺得好嘈就入番去聽歌..過左一陣..我細佬個fd d家姐又黎埋..跟住我屋企仲嘈..我細佬d fd個家姐好撚樣衰..跟住我吾想係屋企..我就落左街買野食..我諗住我去一陣..佢地會走..點知..番到黎佢地仲未走..我就開左部腦聽歌..過左一陣..佢地走左喇..我開心丫..因為吾洗咁撚嘈同埋咁撚煩..