今朝一早我細佬就起身係到打機..嘈到我訓吾著..諗住放假可以訓耐d..搞到我9點幾就起左身..丫粟11點幾打比我..佢話同條女散左好吾開心叫我出去陪佢..跟住我就落左去陪佢..落到去之後..青bb就打比我話佢個緊黎叫我地係下面等佢..我地等左佢勁耐丫..跟住我地就陪丫粟哄番佢條女.去到佢條女屋企之後係到坐..坐左勁耐..跟住我地又落左商場坐..冇幾耐佢地就好番喇..跟住我地就落左葵芳陪丫粟食野..跟住丫粟就同佢條女去左食野..我同青bb同埋琴琴去左行街..行完之後..我地就去搵番丫粟佢地..跟住我地就番屋企喇..今日真係勁無聊囉..
|