今日放左學之後去左葵芳買褲,耳針,洗臉膏..跟住就搭車番屋企..聽日又要比賽喇..今次要對2E丫..不知佢地勁吾勁呢..仲有丫..聽日吾係放學打..係lunch打丫..會有好多人睇住架..不過..我有信心會win..ha2..