琴日12點幾先訓.今日10點幾就醒左喇..跟住我細佬d fd同埋佢d樣撚柒衰d家姐又黎左喇..跟住我好無奈禁出去睇電視..睇完電視佢地就走左喇..ha2..我開心丫..因為吾洗見到佢地同埋咁嘈丫..我今日勁悶..就係到搵電話簿打比人..跟住我就打左比蘋果玲..跟住我話好悶..佢叫我去佢屋企..之後我就同寶怡去左佢屋企吹水..佢屋企宜家好靚丫..ha2..今日真係好悶又無聊ga一日丫..