今日9點幾就醒左喇..因為禾屋企要正野好嘈所以禾好早就比d聲嘈醒左..今日勁悶丫..醒左之後開左部腦黎玩..玩左一陣..禾覺得好肚餓..就叫禾老豆比錢買m記食..禾今日隨左落家去買野食..都冇出過街lu..今日係到睇電視..睇到好眼訓..就去左訓教..訓醒之後吾知點解覺得好頭暈..可能成日都係屋企掛..ha2>3<