今日放學之後要去留(課)丫..好慘丫..又比果個死人妏婆陳留課成5點幾..差吾多成6點..一比佢留就會留到好夜架喇..今日勁搞笑..妏婆陳日買左對高鞋..今日著著下對鞋..(難)左丫..勁搞笑丫..我覺得佢好撚柒丫..對鞋冇lala(難)左..卡2..笑屎我丫..跟住我地串佢灰姑娘丫..12點之後對鞋(難)左..ha2..