今日番學好累丫..小息就落左去食野..lunch個陣去左miss lam個度補默..之後就去左小食部到買簿..買完簿就去訓導處到交簿比妏婆陳 跟住上番課室..有人就叫禾落去一樓搵miss lee做改正 ..禾心諗吾係丫嗎..岩岩先番上黎宜家又要落去..唉..改完之後就番上課室坐..