今日諗住放學之後係籃球比賽..點知係聽日囉..搞到禾帶左衫番學.無奈囉..放學寶怡&郭妍&黃淑芳叫禾去大窩口打籃球..跟住禾吾想打..因為覺得好熱..跟住禾地就去左商場買野食..買完之後佢地話去禾屋企..點知行到天橋個陣..佢地話吾去..跟住禾好無奈囉..禾番到屋企之後開左部腦away諗住洗白白個陣..跟住丫粟add禾話佢吾開針..佢話見到條女好吾針..禾好無奈囉..因為平時見吾到條女就好掛住佢.見到佢就話吾開針..禾都吾知佢想點架..洗完白白之後..啤文打黎叫禾去西村陪佢.禾見冇人陪未落去陪佢一陣囉..點知去到其實係有人陪架..禾個陣真係好無奈囉..禾陪到6 點幾..之後就走..行到商場諗住買野食跟住番屋企..跟住見到丫彤..佢話好悶..叫禾陪佢吹水..跟住禾就陪吹水喇..吹左一陣..Gap雲打黎叫禾地去佢屋企.跟住禾地係佢屋企吹左陣水..Fion就打黎..跟住禾地落左去吹水..Fion好慘丫..佢今日條仔散左丫..跟住係到咸..跟住禾就吾識點安慰佢.禾地就坐係到..禾就係到聽丫彤安慰佢.無奈..不過..算la..禾又吾識安慰佢.未坐係到聽人講囉..今日吾知點解有好多無奈丫..ha2>3<
|