2006 年 6 月 17 日 星期六  |
擔心咖 
|
今日同佢去左玩啊,開始仲好開心咖,後尾佢胃痛,我好擔心啊,又唔知點好喔,唔知可以做d咩幫佢啊,我真係無用啊,靜係識玩,識笑,佢痛我又幫唔到佢喔.我好衰啊...............希望佢無事啦,我幫唔到d咩,唯有祈禱喔.
|
刊登時間︰2006-06-17 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
肥佬 
|
今日我考經濟啊,又一課悶課啦,我根本就唔認,做就mc我咪瞓囉,他唔俾走啊,唔瞓都唔知有咩做啦.好悶啊.......好好好好好好好好好悶啊................................... |
刊登時間︰2006-06-16 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
兩個月啦! 
|
真係好快下喔,不知不覺咁又過左兩個月啦,雖然話過得快,但係中間都發生左唔少事咖.
今日同左佢出街啊,行左好耐啊,一直行.好攰啊,不過又唔想走喔,我好似傻左咁,我諗佢都有擔心我啦.我都唔知做咩,可能係因為今日係第二個月呱,算啦,好攰啊,唔寫啦. |
刊登時間︰2006-06-15 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 129 | »
|
|