今日第一日返工,勁早就走左落荃廣食早餐~~
慢慢食完之後~~~就過左有線o果邊搵間公司係邊~
跟住勁魚咁走錯入人o地中建個寫字樓~~
初頭都唔知o架~~~~跟住行行下覺得唔對路就走左返出去~~~
出左去之後行唔夠十步終於俾我見到間野~~~
咁好啦,入去啦,
上到去o岩o岩好8點,但我個department都仲未有人返除左老闆(管我department果個啊頭),
跟住等到8點半我跟o果個啊頭先返~~
之後係佢間房度都同佢傾左好耐~~~~
之後就介紹d同事呀,搞埋d入職野安排左張寫字枱俾我就叫我跟住個師兄學住野先同幫佢~~~~
之後就成朝睇師兄take數o果個地盤d圖同以往佢take過d數~
12點就同老闆&師兄過左愉城食飯,
我差d想死,好彩今餐老闆請,如果唔係荷包會重傷的~~
食完返o黎又繼續睇圖睇數,
到左兩點鐘老闆話就o黎掛8號,就叫我收工,
佢仲話約左人開枱,話快d走驚無車搭~
最終都係坐到兩點九先走人~~~
估唔到第一日返工就可以放半日.......
嘩哈哈哈哈嘿嘿.......
暫時o黎講老闆,啊頭同d師兄都勁好人唔會好似上年o果班人咁,
但都未見晒d同事同今日先係第一日仲未可以下結論......
聽日廿四出比賽,
但d天氣咁壞,我有少少擔心佢o地,
我希望佢o地會加油俾心機同有好表現啦~~~
仲有d野唔知點講好.......剩係知道......個心好唔安樂......
|