| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
 
  
2007 年 8 月 9 日 星期四  |
| 2007-08-09 |
今朝上左柴灣公司度簽入職d野,
上到去唔使三個字就簽完晒d野,但唔知點解都係上面坐左一個鐘~
簽完跟住走左過奧海城搵銘食飯~~~
食完就自己一個返左葵芳行左陣,買左張NDS o既震震卡~~
跟住就返左屋企~
聽日8點去荃灣返第一日工,有少少緊張tim~~~~~
唔知個啊頭會唔會好似上年o果個咁難頂呢~~~~~~~~
|
| 刊登時間:2007-08-09 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 84 | »
|
|