今日係1月3日..
之前有好耐冇打..
今日係聖誕假之後第一日番學..
所以就打下啦xp
黃樂賢記住要睇呀!!xd
聖誕假做過d咩呢…?
Um.. 去左2日1夜既camp啦.. 去左睇戲啦.. 仲有打左2次波啦.. 選拔啦..
哈! 仲有倒數呀..!!
好開心一齊迎接新一年!xp
今日返學lu..
好彩唔洗detention..其實都冇咩功課..
調左位喇.!! =]
都好好啦 =]
Um..
中文堂又好嘈..
嘈足2堂..
之後maths呢.. 教新書啦..
依家就好易啦…
但我有預感之後可能會好難..><
英文堂都係有d無聊..
唔知點解又要調位..
Um..呢個位都幾好啦..
應該唔會好悶掛..
今日有home e 堂呢…
好開心呀.. 因為我地之後仲有2堂剩...
Miss chan 話比曬我地整野食呀xp
希望整得開開心心.. 好好睇睇啦..
因為以後都冇咩機會再入HE room嫁喇...
但係以小弟既廚藝同abe就...orz
放學練波.. 唔係太好..
之後行左一陣就番屋企..
好夜tim..xp
|