我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 1
累積人氣: 12707
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 3 日  星期一   晴天


現在很好不過=] 分類: 未分類

今日係1月3日..

之前有好耐冇打..

今日係聖誕假之後第一日番學..

所以就打下啦xp

黃樂賢記住要睇呀!!xd

聖誕假做過d咩呢…?

Um.. 去左2日1夜既camp啦.. 去左睇戲啦.. 仲有打左2次波啦.. 選拔啦..

哈! 仲有倒數呀..!!

好開心一齊迎接新一年!xp

今日返學lu..

好彩唔洗detention..其實都冇咩功課..

調左位喇.!! =]

都好好啦 =]

Um..

中文堂又好嘈..

嘈足2堂..

之後maths呢.. 教新書啦..

依家就好易啦…

但我有預感之後可能會好難..><

英文堂都係有d無聊..

唔知點解又要調位..

Um..呢個位都幾好啦..

應該唔會好悶掛..

今日有home e 堂呢…

好開心呀.. 因為我地之後仲有2堂剩...

Miss chan 話比曬我地整野食呀xp

希望整得開開心心.. 好好睇睇啦..

因為以後都冇咩機會再入HE room嫁喇...

但係以小弟既廚藝同abe就...orz

放學練波.. 唔係太好..

之後行左一陣就番屋企..

好夜tim..xp