我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 2
累積人氣: 12708
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 6 日  星期六   晴天


兄妹=] 分類: 未分類

今日係11月6日

好耐冇打..

um... 今個星期都幾好..

有去旅行啦!

幾開心.. 可以忘記曬所以野..

林sir好搞笑xd 個面具xd

之後又放左一日假...

係開學以來既第一日假期..

 (放假呢d野我好緊張xd)

但係要去身體檢查..

仲有去剪頭髮..

今個星期都幾好,

因為冇派任何卷,

唔洗受到任何刺激 (呼....)

今日冇咩溫過書,

早上補完習就出街,

一直就去到4點幾..

之後訓左2個鐘...

好耐冇試過咁xd

一陣要追番冇左既時間xd

 

我記得好細個既時候..

我成日同細妹吵架/打架

來來去去都係爭野玩, 爭野食咁...

但係這些年來就少左好多..

細個每次鬧完交之後都會好憎佢..

仲會有d想佢死咁...

依家諗番都覺得好好笑..

嗰時我地太低b喇..

所以成日都會搵d好少野嘈...

依家呢.. 我覺得自己有個阿妹好幸福=]

我地成日一齊玩UNO, 聽歌, 又會互相串下..

又一齊搭車番學..

都幾開心xd =]

唔知佢係唔係都一樣呢?

親情呢樣野真係好古怪.. xd =]

佢漸漸都大個喇..

唔知之後會點呢?

希望佢唔會只顧中學既新朋友而唔理我啦..

我好關心佢嫁...xd

 

記得嗎 從前就這樣流連兒童村
記得嗎 然後就照樣漫遊成人圈 oh...
放鬆嗎 無論在每日如何勞和酸
疲倦嗎 疲倦便歸家總有三溫暖

他只會是他 我永遠也是我 鬧著第十萬次交 從來不手軟
她只會是她 我永遠也是我 練著第十萬隻歌 仍然很溫暖 

=]