今日係11月6日
好耐冇打..
um... 今個星期都幾好..
有去旅行啦!
幾開心.. 可以忘記曬所以野..
林sir好搞笑xd 個面具xd
之後又放左一日假...
係開學以來既第一日假期..
(放假呢d野我好緊張xd)
但係要去身體檢查..
仲有去剪頭髮..
今個星期都幾好,
因為冇派任何卷,
唔洗受到任何刺激 (呼....)
今日冇咩溫過書,
早上補完習就出街,
一直就去到4點幾..
之後訓左2個鐘...
好耐冇試過咁xd
一陣要追番冇左既時間xd
我記得好細個既時候..
我成日同細妹吵架/打架
來來去去都係爭野玩, 爭野食咁...
但係這些年來就少左好多..
細個每次鬧完交之後都會好憎佢..
仲會有d想佢死咁...
依家諗番都覺得好好笑..
嗰時我地太低b喇..
所以成日都會搵d好少野嘈...
依家呢.. 我覺得自己有個阿妹好幸福=]
我地成日一齊玩UNO, 聽歌, 又會互相串下..
又一齊搭車番學..
都幾開心xd =]
唔知佢係唔係都一樣呢?
親情呢樣野真係好古怪.. xd =]
佢漸漸都大個喇..
唔知之後會點呢?
希望佢唔會只顧中學既新朋友而唔理我啦..
我好關心佢嫁...xd
記得嗎 從前就這樣流連兒童村
記得嗎 然後就照樣漫遊成人圈 oh...
放鬆嗎 無論在每日如何勞和酸
疲倦嗎 疲倦便歸家總有三溫暖
他只會是他 我永遠也是我 鬧著第十萬次交 從來不手軟
她只會是她 我永遠也是我 練著第十萬隻歌 仍然很溫暖
=]
|