今日係11月8日.
琴晚好夜訓.. 1點幾啦..
之後3點又起左身xd=]
朝早食左早餐, 真係精神d !
IS堂派曬 phy chem ,
都可以啦... 好彩呢科都係主科...
中文就真係唔好提...
我覺得我可能有"死亡三十" ><'
不過算啦.. 我一向中文都唔好嫁啦..
應該係上年個老師所造成既後果.. =[
我form 1既時候中文好好嫁!!
epa有d唔明...
後日問下阿爹先xd
放學打左波.. 之後同jer驥+kitty去好運...
因為我要改機... 哈, 好似小學生xd
之後陪kit去買野...
今日都好夜番.. 好彩冇比人鬧..
今晚咩書都冇溫..
就算聽日有eng quiz都唔理喇..
用電腦.. 傾電話等等...
哈, 我地好耐冇一齊傾xd
今日geog真係... 想死orz
我隔離嗰個話我表面上係d咩都唔care既人...
但係其實心裡好在意...
我問佢邊方面..
佢話好多都係咁...
我都唔知呀...
不過至少成績就一定係!!
|