我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 3
累積人氣: 12709
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 8 日  星期一   晴天


我是... 分類: 未分類

今日係11月8日.

琴晚好夜訓.. 1點幾啦..

之後3點又起左身xd=]

朝早食左早餐, 真係精神d !

IS堂派曬 phy chem ,

都可以啦... 好彩呢科都係主科...

中文就真係唔好提...

我覺得我可能有"死亡三十"   ><'

不過算啦.. 我一向中文都唔好嫁啦..

應該係上年個老師所造成既後果.. =[

我form 1既時候中文好好嫁!!

epa有d唔明...

後日問下阿爹先xd

放學打左波.. 之後同jer驥+kitty去好運...

因為我要改機... 哈, 好似小學生xd

之後陪kit去買野...

今日都好夜番.. 好彩冇比人鬧..

今晚咩書都冇溫..

就算聽日有eng quiz都唔理喇..

用電腦.. 傾電話等等...

哈, 我地好耐冇一齊傾xd

今日geog真係...  想死orz

我隔離嗰個話我表面上係d咩都唔care既人...

但係其實心裡好在意...

我問佢邊方面..

佢話好多都係咁...

我都唔知呀...

不過至少成績就一定係!!