今日係8月26日,
繼續悼念遇難港人.
今日全日都系屋企hea過,
都係成日電腦咁,
食飯都唔多一啖,
其實如果成日都系屋企無所事事,
只係系度用電腦, 真係好無聊,
但只是嗰日有一段時間你係出左街/打波/番學.....等等
就會覺得嗰日都冇白費既,
如果由朝出到晚就可以叫做有意義的一天,
所以我覺得我係浪費左今日既,
所以我依家好期待星期日,
由朝出到晚...xdxd
不過其實都唔係成日有得比我hea足成日,
間中一次都ok既
話咁快今個暑假又到尾聲,
我都唔想數下仲有幾多日,
驚數完之後會喊...xp
其實今個暑假都唔算過得好快啦,
我都做左好多野,
都幾充實,
例如: 去學野啦, 打青少盃啦, 又去左書展啦, 有幾次同fd去睇戲, 又出嚟打下波咁...
都做左好多野,
仲有呢唔知幾多日... (都仲係唔想數..)
我都應該系屋企hea既,
要收拾心情番學ma,
F3啦ma, 仲玩玩下咩...
唔知大家既暑假充唔充實呢?
我要去哪裡 哪裡至會有曙光
過去已過去 過去已印證出答案
我要擴闊我天空 暢遊星空
只要堅守便有夢
分手後天天都是最重要犧牲
皮膚有你的指紋 刻得太深
|