我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 4
累積人氣: 12729
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 26 日  星期四   晴天


仲有唔知幾多日.... 分類: 未分類

今日係8月26日,

繼續悼念遇難港人.

今日全日都系屋企hea過,

都係成日電腦咁,

食飯都唔多一啖,

其實如果成日都系屋企無所事事,

只係系度用電腦, 真係好無聊,

但只是嗰日有一段時間你係出左街/打波/番學.....等等

就會覺得嗰日都冇白費既,

如果由朝出到晚就可以叫做有意義的一天,

所以我覺得我係浪費左今日既,

所以我依家好期待星期日,

由朝出到晚...xdxd

不過其實都唔係成日有得比我hea足成日,

間中一次都ok既

話咁快今個暑假又到尾聲,

我都唔想數下仲有幾多日,

驚數完之後會喊...xp

其實今個暑假都唔算過得好快啦,

我都做左好多野,

都幾充實,

例如: 去學野啦, 打青少盃啦, 又去左書展啦, 有幾次同fd去睇戲, 又出嚟打下波咁...

都做左好多野,

仲有呢唔知幾多日... (都仲係唔想數..)

我都應該系屋企hea既,

要收拾心情番學ma,

F3啦ma, 仲玩玩下咩...

唔知大家既暑假充唔充實呢?

 

 

我要去哪裡 哪裡至會有曙光
過去已過去 過去已印證出答案
我要擴闊我天空 暢遊星空 
只要堅守便有夢

分手後天天都是最重要犧牲
皮膚有你的指紋 刻得太深