| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 8 日 星期三  |
☆下雨天☆  |
下雨了,很愛下雨.每次下雨後總是令人感到涼快,大地經過雨水的洗刷,空氣也變得清新. 今天又是這樣,無無聊聊又一日,真的悶到死,後來好彩有tv睇,沒咁悶.跟住下就去咗ctm交電話費,再去超級市場買野,之後就返hm了.
頭先同老爸講數,他答應了我的要求,哈哈!!It so great!佢同人講話每日俾我地30蚊零用錢,真係好笑.佢第一日就俾30蚊,第二日就25,第三日就20,之後唔洗講啦.日日小過1日,放假仲唔俾.我一定要同佢講啦,好彩佢都答應 .
|
| 刊登時間:2007-08-08 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
悶悶悶  |
放假係就係好,但係悶到死呀!日日係屋企都唔知做D咩好,每日都係訓訓訓,再唔係就食.我唔要再係咁過呀!!!討厭放假~~~~超討厭呀!而家仲係8月頭咋,我點樣先挨到8月尾,我已經定唔住啦!日日都係過得咁無聊.就算係去街都唔係日日去啦!唉~~好想同李靜迎,肥今佢地一齊出大陸,又或者去下......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-08-07 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 4 日 星期六  |
2007-08-04  |
今日8:30先起身,但係一陣又訓過啦!訓下訓下個肚係到打鼓,於是就走咗出去洗面,之後就食早餐,全部都係我鐘意食的食物,非常之豐富.食完之後返入去再訓,11:00幾就起咗身啦!係到上網,睇書,睇電視.3點幾落去買下午茶,正呀!~~~由於太熱的關係,so我同阿妹就去暢泳,超好玩,好耐都未試過啦.今日玩得好開心. |
| 刊登時間:2007-08-04 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 99 | »
|