| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
測驗  |
今日返到學校叫咗annie教我物理,我識做la!^^ 之後就上去課室排隊,好熱ar.跟住我同annie就一齊玩阿方la,都唔好玩ge,佢唔驚,我聽日要再玩過佢ar!!!!跟住上comm,要test ar,我唔識ar.之後原來好簡單ga.落小息既時候方佢地去咗圖書館,整番我一個係出面,佢地好衰,流低我一個. 今日唔止comm要test,連物理都要,好彩都係做過既題目,唔係好難,but我沒計數機,so計到我死死下.放學返hm就訓教la,真係好眼訓ar,朝朝都要咁早起身.仲有10日就讀完夏令班,好野,諗起都開心,到時訓到几點都得la. 下就訓到4點几起身睇tv,睇完肚餓同阿妹落街買野食.好多人ar,唔等la,返hm睇電視,之後食飯.
我地今日又再為肥今生日係邊度搞而嘈咗一陣,不過我地唔洗几分鐘就沒野.因為我地係好朋友黎,唔會因某些原因而嘈,搞到連fd都沒得做,總知我地永遠都係fd.既然方唔願意係你hm搞,咁我地再諗過第二個地點la.
TO 肥今:
我地會俾一個難忘既生日你,所以你要慢慢等ar.HAHAHA 仲有你唔洗掛住我地,我地可以約出黎一齊傾計ga,so HAPPY BE HAPPY !
|
| 刊登時間:2007-07-18 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| 不能沒有你^^ |
慘la,20號要dit,60個生字再加課文,我暈la.夏令都要人地溫習,仲要溫咁多,30個都話ok,而家成60個,點背呀!救我呀~~~,唔想溫.今日要想代數,物理同埋德育,全部我都唔鐘意想,好彩有堂音樂先沒咁慘,but都唔好得好多.最唔鐘意星期2同星期3,有物理堂,點解咁多要計數既堂ga,我唔要再計la.原本諗住from 2學完功率個D from 3就唔洗再學,點......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-07-17 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
2007-07-16  |
好耐都沒打BLOG la.由於呢排5係太得閒,所以沒打2日,等我打番呢几日做過D咩野啦!細心D睇喎^O^ 7月15日 呢日係星期日,so朝早好晏先起身.9點几起身,老豆打電話叫我地落去茶餐廳食早餐.食完去街,去咗黑沙環整媽咪部電話,之後去咗電腦城睇手指同埋喇叭,我睇仲咗個黑白色既.但係哥哥就話全黑好D,but我5多like&ws......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-07-16 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 99 | »
|