| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
☆◆▽□"""派成績表""★◇■▼  |
今日真係........唉,原本考第六同攞進步獎應該會好開心.但係放咗學之後就.........今日返到學校好開心,學校既操場d地板油咗綠色,我覺得好刺眼.之後返上課室,d枱5同哂,都5係我之前坐個張,不過算啦!放學之後落禮堂影相,等好耐先到我地,11點左右返到屋企.個陣時既心情都5錯既,之後就慘啦! 佢地返到黎,我拎咗個獎出去俾佢地睇,阿媽沒話我,個死肥佬係度話我.話我自私,5教個妹,搞到佢留班.佢留班我想咩,話我正係識得訓,咁你又5理,識話人5識話自己.我同我阿哥就慘啦!沒啦啦俾人話,我地5洗顧自己.不如佢叫阿妹5洗讀,我同阿哥讀埋佢啦.最好搞到我同阿哥都留班,佢最開心啦!考第五又話我,5考又話,佢想我點呀!!!!!!!
★李sir今日好多謝你呀!雖然miss wan5講俾我聽份禮物係邊個送俾我,但係我都知份禮物係阿sir你送俾我,多謝你呀,李sir.(靜班d人講話份禮物係阿sir送俾中史科科長)同埋今日真係好開心呀.李sir希望你下年可以教我中文啦,好想你教我中文,今日真係好多謝你呀!
今日晏就同suki出咗去,行黎行去都5知去邊好.最後去咗美好買衫,我沒買到,正係食野,我地班原班升,班主任也是miss wan.好開心,好鐘意miss wan做我班主任,佢好好人呀!今次物理我真的是非常佩服自己,60分沒多沒少,都係靠第三後拉咋,好彩今段有7字頭,如果5係就要補考啦,好好彩呀.咁都俾我拉到,"勁呀".下年我一定會努力,為咗5要補考物理,我一定要努力.我要克服佢,打敗物理,順利畢業~~~HAHAHA
|
| 刊登時間:2007-06-29 01:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
| TIRED |
今日8點几就起身.琴日去咗睇醫生,佢話我俾D野咬到發炎,好慘呀!搞到要食藥,我以後都5會再去松山啦.今日3點几同阿妹佢地去咗信達買袋.之後行咗一陣,再去買野食食.返到黎阿媽同我地一齊去買野,我順便去OK買雪糕食,then我地去超級市場買野,買咗好多.我買咗D零食.之後返屋企. 聽日派成績表啦!雖然知道自己可以直升中三,但係我既心情5知點咁,好緊......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-06-28 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
2007-06-26  |
今日同李靜迎佢地一齊去咗松山行,but行咗沒耐,我已經沒咩心情行啦.D蚊狂係到咬我隻腳,搞到我隻腳又紅又腫,好想打死D蚊,佢地就開心啦,咬我咬得咁開心,難為我........慘 之後由於頂5順既關係,我地決定閃人.我發誓我以後都5會再去松山.....4點几個陣去咗珠新買書,係去既途中因為太過熱,所以入咗去OK到買雪糕食,豆腐味既雪糕好好味呀.入到去珠新,吓......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-06-26 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | »
|